LoVe yA

LoVe yA

About Me

Aku ni seorang yang sangat simple, tapi sangat2 sensitif, kadang2 pendiam bile dah penat bercakap, tapi kadang- kadang tu bising gak... kenali siapa aku yang sebenar...HANYA DIRIKU....

Friday, August 29, 2008

YaNg tAhU 4-PaS SpM


lepas jer spm, aku duk rumah tunggu result dan surat sambung belajar. aku dapat masuk uia dalam civil engineering. aku masuk seminggu jer. pastu aku kuar balik sebab aku dah boring belajar. aku kate kat parents aku yang aku nak belajar berdikari dan bekerja. memang mak ayah aku tak kasi. tapi aku kate dengan dorang nanti pas aku dah bosan bekerja aku sambung balik belajar. kerja pertama yang aku buat ialah sebagai promoter kasut bata kat mid valley. sehari jer aku bekerja. aku tak larat dan nangis2 sebab sakit kaki. pastu esok tu aku cabut. dah tak datang kerja. kali ke2 aku kerja kat jusco mid valley dan kat sni aku kerja dari bulan 11 2006 sampai bulan 4 2007. pastu aku berhenti dan kerja kat metrojaya mid valle. kat sini sampai 2 minggu jer, pastu kerja kat hinode shop. start situ aku dah malas nak bekerja. aku dah fed up dan nak sambung blaja. aku pun try minta masuk unikl sebab member aku ramai kat sini. then, aku pun dapat sambung diploma kejuruteraan komputer.

No comments:

ReD

ReD